Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги имам нужда от помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги имам нужда от помощ

    Днес колата ми направи много странен проблем. Колата е АР 156, 1,9 JTD 105 коня, 2000 година. Пътувах от Бургас до Стара Загора. По време на пътя нямах никакви проблеми. След пристигането в Ст. Загора, престоя около 30 минути, и след това отказа да запали. дадох на контакт, изчаках да изгаснат част от индикациите, и завъртях за да запаля. не последва нищо. Изключих и отново завъртях - отново нищо. на третото завъртане, колата запали. Прибрах се в Бургас, и след престой от около 1 час, отново същия проблем, въртях ключа около 5-6 пъти за да запали. след това след престой от около 5 минути отново същия проблен, но въртях три-четири пъти.Закарах я на тест в сервиз "Бош" в Комлука, и там ми казаха, че проблема е в "клинореда" или нещо такова, т.е. в "патрона" за паленето, тъй като ако се разклати ключа, колата пали.
    Някой може ли да ми каже, това нещо подлежи ли на ремонт, или се сменя, както и дали има имобилайзер колата, тъй като май това влияе на цената, както и къде може да се ремонтира и каква е "цифрата".
    Alfa 156 1.9 JTD 105
    Alfa 159 1.9 JTDm 150

  • #2
    Когато възникне проблема и дадеш контакт, без да въртиш на стартер, индикацията с ключето и надпис "code" на таблото изгасва ли?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      да. остават да светят само за маслото и акумулатора май беше. след палене и те гаснат. общо взето нищо нова не е светнало на таблото, и нищо по различно от досега не остава да свети преди палене.
      Alfa 156 1.9 JTD 105
      Alfa 159 1.9 JTDm 150

      Comment


      • #4
        Залагам на четки на стартера.
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #5
          Ако правилно са локализирали проблема, се касае за лош контакт, касаещ управляващата верига на стартера в контактния механизъм на ключа (клемореда).

          Би могъл да се разглоби и почисти/юстира или да се замени с друг.
          Това е нещото, което се намира в основата на патрона на ключа и от него излизат няколко проводника:


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            именно това каза и момчето в сервиза. снощи след като пуснах темата ли се наложи да изляза, и колата отново направи проблема. запали, след като лико дръпнах ключа навън след като бях дал на контакт и завъртял стартера. явно наистина е клемореда. А сега, някаква идея, къде се ремонтира това нещо.
            забавих да кажа, че в сервиза направо ми заговориха за нов.
            Alfa 156 1.9 JTD 105
            Alfa 159 1.9 JTDm 150

            Comment


            • #7
              Аз бих си сложил нов - като гледам и цената не е космическа...
              http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=119
              Освен това има и магазини, които продават по-евтино от АХМ...
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                колега това и аз го видях, но въпроса в случая е дали ще се наложи някакво човъркане покрай имобилайзера, което май ще стряска като цена. това ми е въпроса, ще се налата ли интервенция по имобилайзера
                Alfa 156 1.9 JTD 105
                Alfa 159 1.9 JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от patro Покажи съобщение
                  колега това и аз го видях, но въпроса в случая е дали ще се наложи някакво човъркане покрай имобилайзера, което май ще стряска като цена. това ми е въпроса, ще се налата ли интервенция по имобилайзера
                  Щом при даване на контакт гасне индикацията "code", нямаш проблем с имобилайзера. А и той пък няма общо с клемореда.
                  Тъй че просто си смени клемореда.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Блaгодaря на всички. Ще сменям утре и ще видим
                    Alfa 156 1.9 JTD 105
                    Alfa 159 1.9 JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      За сега нещата са добре. колата пали нормално. При монтажа имо някакъв пиниз, с наместването на клемореда, за да пасне както е бил стария, та има нужда от майстор.
                      Alfa 156 1.9 JTD 105
                      Alfa 159 1.9 JTDm 150

                      Comment

                      Working...
                      X